بهترین رنگ برای دیوار خانه

بهترین رنگ برای دیوار خانه

فهرست مطالب

معمولاً رنگ‌ها برای دیوار خانه در جهت تزئین و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، علاوه بر زیبایی می‌توانند سوراخ‌ها و کنده‌کاری‌های داخل دیوار را به خوبی بپوشانند. معمولاً رنگ کردن یک منزل بعد از عملیات گچ‌کاری انجام می‌گیرد. یکی از دغدغه‌هایی که صاحبان خانه با آن روبرو هستند، انتخاب بهترین رنگ برای دیوار منزل است. در این مقاله سعی کرده‌ایم به شما بگوییم که چه رنگی را می‌توانید برای نقاشی ساختمانتان انتخاب کنید. با سبک‌های مختلف و رنگ‌های خاص در رنگ آمیزی دیوار آشنا شوید. دیوار همیشه جزئی جدانشدنی از ساختمان محسوب می‌شود که باعث جلوه و زیبایی به دکوراسیون داخلی می‌شوند.

اینکه شما بتوانید یک رنگ مناسب برای دیوار خود پیدا کنید، تا حدی چالش شما را برای دکوراسیون و دیوار حل می‌نماید. هدف از انتخاب انواع رنگ دیوارها برای ایجاد سبک یا طرح‌های خاص در نقاشی ساختمان است. با در نظر داشتن بهترین رنگ برای دیوار منزل خود می‌توانید ابتدا با شناخت کافی بر روی انواع رنگ‌ها و اینکه چه رنگی مناسب چه دیواری است، باعث زیباتر شدن محیط زندگی‌تان شوید. حتی اگر زمانی تصمیم گرفته‌اید که دکوراسیون منزل و رنگ دیوارها، سقف‌ها و اتاق‌ها را تغییر دهید، ابتدا باید به بازسازی ساختمان و ترمیم خرابی‌ها مشغول شوید. مثلاً وقتی خانه‌ای ترک برداشته باشد، شما باید توسط یک معمار حرفه‌ای به ترمیم این بخش‌ها پرداخته و سپس به سراغ رنگ زدن ساختمان و دیواره‌ها بپردازید.

از چه رنگی برای دیوار خانه استفاده نماییم؟

معمولاً یکی از سؤالاتی که قبل از رنگ آمیزی منزل سراغ صاحب خانه می‌آید، این است که از چه رنگ یا جنس رنگی استفاده نماییم؟ انتخاب رنگ برای دیوار ساختمان‌ها در بعضی مواقع می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این زمینه باید اطلاعات کافی برای رنگ‌ها و ترکیبات تشکیل دهنده آنها داشته باشید. از تأثیرات منفی و مثبت هر نوع رنگ آشنا باشید.

رنگ خانه جدید

قبل از اینکه رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید، ابتدا باید به تناسب سبک و رنگ‌های انتخابی با دکوراسیون و نوع ساختمان و دیواره‌ها توجه فرمایید. در وب‌سایت آذر آبادگان ما می‌توانید خدمات نقاشی انواع ساختمان را برای شما در سریع‌ترین زمان با کیفیت بالا انجام دهیم. خدمات رنگ آمیزی توسط گروه ما با شناخت کافی از جنس رنگ، دیوارها و سبک‌های طراحی شده با کارشناسان حرفه‌ای انجام می‌گیرد و در این مقاله ابتدا به معرفی رنگ‌ها برای خانه‌های جدید می‌پردازیم.

معمولاً رنگ خانه‌های جدیدتر باید توسط نقاشان حرفه‌ای انجام بگیرد، اصلاً سعی نکنید خودتان رنگ آمیزی خانه‌ای که تازه گچ‌کاری شده است را انجام دهید. رنگ آمیزی یک فرایند کاملاً تخصصی می‌باشد که باید توسط نقاش حرفه‌ای با بتونه کردن بخش‌های مختلف و رفع برآمدگی‌ها انجام شود.

انواع رنگ‌ها برای دیوار خانه‌ها

 

رنگ اکریلیک

یکی از رنگ‌های مورد استفاده برای نقاشی دیوارهای ساختمان و ایجاد طرح بر روی آن، رنگ اکریلیک می‌باشد. این سبک از رنگ‌ها با تنوع زیادی که دارا است می‌تواند با انعطاف پذیری مناسب بر روی هر سطوحی استفاده شود. رنگ اکریلیک در سه نوع نیمه براق، براق، مات تقسیم‌بندی می‌شود. امروزه از رنگ اکریلیک در ایجاد نقش‌های زیبا بر روی دیوار استفاده‌های زیادی می‌شود.

رنگ‌های پوششی یا بلکا

رنگ‌های پوششی که از آن تحت عنوان بلکا یاد می‌شود یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای دیوار می‌باشد که نسبت به کاغذ دیواری بسیار ارزان‌قیمت‌تر می‌باشد. رنگ بلکا برای تزئین و رنگ دیوار منازل و حال پذیرایی بسیار مناسب است. این رنگ باعث ایجاد طراحی داخلی منزل و دکوراسیون‌های عالی می‌شود.

یکی از اقدامات ویژه‌ای که در این زمینه می‌توان انجام داد تلفیق رنگ بلکا با کاغذ دیواری است که باعث چهره جذاب و زیبا در ساختمان می‌شود.

رنگ پلاستیک

یکی از رنگ‌های مورد استفاده در صنایع ساختمانی، رنگ پلاستیکی است که معمولاً دیوار را مات نموده و خشک کردن در آن نیز کاملاً ساده است. رنگ‌های پلاستیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نقاشی دیوار منزل می‌باشد که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه به حساب می‌آیند. شما به راحتی با یک غلتک و قلم مو برای رنگ کاری دیوار می‌توانید از این مدل رنگ استفاده نمایید.

رنگ روغنی

یکی دیگر از انواع رنگ‌ها برای نقاشی در ساختمان، استفاده از رنگ روغن است. رنگ‌های روغنی در انواع براق، مات و نیمه براق قابل‌استفاده هستند. رنگ روغنی سطوح دیوار شما را با انعکاس نور و براق بودن، می‌تواند بهبود ببخشد. امروزه از رنگ‌های روغنی براق برای دیوارهای حال پذیرایی و از مات و نیمه مات برای دیوار اتاق‌ها استفاده می‌شود. در آذرآبادگان می‌توانید سفارش رنگ‌آمیزی منزلتان را با قیمت مناسب سفارش دهید و کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن برای نقاشی ساختمانتان اقدام خواهند کرد. از نکات مهم در رنگ آمیزی دیوارهایی که قبلاً کاغذ دیواری بوده‌اند یا لکه‌هایی که از نصب گچ‌کاری یا موارد دیگر به‌جای‌مانده است را قبل از شروع رنگ زنی با رنگ روغن باید بررسی و توجه نمود.

رنگ پتینه

یکی از جدیدترین سبک‌های طراحی و رنگ دیوارها پتینه کاری می‌باشد که به سبک‌های کلاسیک و مدرن قابل انجام است. این رنگ‌ها حال و هوای زیبایی به منزل شما می‌بخشد. شما در این رنگ می‌توانید یک هماهنگی جذاب را با طراحی دکوراسیونتان به وجود آورید.

رنگ دیوار منزل جدید

رنگ دیوار منزل جدید

رنگ دیوار در منزل جدید و تازه ساخت باید بسیار با دقت انجام شود، امروزه با تنوع زیاد رنگ‌ها و انتخاب مناسب بهترین رنگ برای دیوار، قطعاً شما کار سختی در پیش دارید. انتخاب رنگ مناسب برای دیوار و بخش‌های مختلف خانه جدید باید با اصول خاصی انجام بگیرد. رنگ دیوار منزل باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و با تمام دکوراسیون و عناصر مختلف در منزل هماهنگی کامل داشته باشد. اگر قصد رنگ زنی دیوار منزل نو و جدیدتان را دارید، سعی کنید اصول انتخاب رنگ را کامل رعایت بکنید و در این زمینه می‌توانید از کارشناسان ما در آذرآبادگان بهره ببرید.

رنگ خانه مدرن

رنگ آمیزی و نقاشی خانه‌های مدرن امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است، وقتی شما همه دیزاین خانه‌تان را نوسازی کرده‌اید و به سبک مدرن و امروزی درآورده‌اید، قطعاً باید نقاشی ساختمان را نیز به نحو احسن انجام بدهید. امروزه برای خانه‌های مدرن از سبک دکوراسیون و هماهنگی با تم منزل رنگ آمیزی انجام می‌گیرد. شما مثلاً برای رنگ کردن دیوار سالن پذیرایی می‌توانید از رنگ‌های کرم، سبز، خاکستری بهره ببرید. رنگ‌های سفید، نقره‌ای و برنزی و طلایی بیشتر برای دیوارهای سالن پذیرایی با سبک‌های مدرن و امروزی مناسب‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره و استعلام قیمت