قیمت رنگ کنیتکس چقدر است؟

قیمت رنگ کنیتکس چقدر است؟

فهرست مطالب

رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس که با پوشش نرم و بافت روی دیوار اتاق و حیاط و نمای ساختمان و … قرار می‌گیرد. این رنگ باعث بالارفتن مقاومت سطح در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف می‌شود. کنیتکس با موادی نظیر رزین سنتیک، پنبه نسوز، رزین سنتیک و … همراه است و ضخامت آن نسبت به رنگ بیشتر است. انواع رنگ‌های کنیتکس با پیستوله با سرعت زیادی به سطح موردنظر پاشیده می‌شود تا تمام سوراخ‌ها و ترک‌های دیوار پوشانده شود. از رنگ کنیتکس برای نقاشی دیوار، سیمان، سنگ و فلزات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولاً یک نقاشی حرفه‌ای ساختمانی وقتی می‌خواهد رنگ آمیزی دیوار را با کنیتکس انجام دهد، باید مهارت زیادی در رنگ آمیزی ساختمان و خلق آثار هنری داشته باشد. امروزه از کنیتکس در موارد زیادی در ساختمان‌ها و دیوارها استفاده می‌شود. ما در آذرآبادگان خدمات رنگ آمیزی کنیتکس را با نقاشان مجرب ارائه می‌دهیم که شما از این بابت خیالتان آسوده خواهد بود. در این مقاله نیز سعی کرده‌ایم بیشتر بر انواع رنگ کنیتکس و قیمت رنگ کنیتکس تمرکز داشته باشیم.

انواع رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس در سه نوع تولید می‌گردد که شامل رنگ کنیتکس پلاستیکی، اکریلیک و روغنی می‌باشد. تفاوت اصلی این سه مدل در نوع حلال مورد استفاده در آنهاست.

کنیتکس پلاستیکی

این کنیتکس که با پوشش پایه‌ای آب همراه است و برای رنگ‌آمیزی سطح‌های داخلی ساختمان و نقاطی که در معرض رطوبت و آب نباشند، مورداستفاده قرار می‌گیرند. معمولاً اجرای کنیتکس‌ های پلاستیکی بدون بوی نامطبوع و عدم آتش سوزی و خشک شدن سریع‌تر را دارا هستند.

کنیتکس روغنی

این کنیتکس‌ها که پایه حلال در آنها از مواد نفتی می‌باشد. از این پوشش برای تمامی سطوح داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی این پوشش، آب گریز بودن آنهاست و از معایب آن می‌توانیم به بوی نامطبوع، دیر خشک شدن و قابلیت آتش سوزی و اشتعال آن اشاره نمود.

کنیتکس اکریلیک

این مدل کنیتکس بر پایه رزین‌های اکریلیک و افزودنی‌های تشکیل دهنده مواد کنیتکس می‌باشند. محصولی که تمامی مزیت‌های نوع پلاستیکی و روغنی را یکجا دارد. بنابراین به خوبی آب گریز و فاقد بوی نامطبوع است و برای سطح‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها قابل استفاده است.

کنیتکس اکریلیک مدل صهبا

این مدل کنیتکس یکی از بهترین رنگ‌های ساختمانی محسوب می‌شود که بر پایه رزین‌های امولسیونی و کوپلیمرهای اکریلیک ساخته شده‌اند. موادی که از این نوع پوشش تهیه شده‌اند شامل کربنات کلسیم، اکسید تیتان و مکاپرلایت می‌باشد و در سه نوع دانه بندی ریز و درشت و بدون دانه از همدیگر متمایز می‌شود. محصولی که در دبه‌های 20 کیلوگرمی عرضه می‌شود.

قیمت رنگ کنیتکس

قیمت رنگ کنیتکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آنها توجه داشت، شما در این زمینه می‌توانید از کارشناسان آذرآبادگان استعلام قیمت بگیرید، ما جدیدترین قیمت رنگ‌های کنیتکس را به شما با خدمات نقاشی ارائه خواهیم داد و رنگ ساختمان و نقاشی منازلتان را گروه آذرآبادگان به طور حرفه‌ای با جدیدترین دستگاه‌ها و ابزارهای لازم انجام می‌دهد. حتی اگر شما در زمینه تهیه رنگ اطلاع کافی ندارید، گروه ما می‌تواند بهترین رنگ‌های اورجینال و اصلی را برای رنگ آمیزی دیوارهایتان با قیمت مناسب تهیه نماید.

قیمت رنگ کنیتکس به عوامل مهمی نظیر نوع رنگ، جنس، برند تولید کننده، کشور سازنده، مدل رنگ‌ها بستگی دارد. سعی کنید از پوشش‌های ساختمانی که در آب غیر قابل نفوذ هستند و در عین حال کاملاً قابل شستشو هستند بهره ببرید. رنگ اکریلیک معمولاً نسل جدیدی از رنگ‌ها هستند که باعث جلوه زیبایی به دیوارهایتان می‌شود و از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

چرا قیمت رنگ کنیتکس اهمیت دارد؟

رنگ‌ها در بازار باقیمت‌های مختلفی ارائه می‌شوند و امروزه برخی از رنگ‌ها به صورت تقلبی باقیمت‌های غیر واقعی وارد بازار شده‌اند. در این زمینه باید بسیار تبحر داشته باشید و بتوانید رنگ اورجینال و مناسب را با قیمت عالی تشخیص دهید. معمولاً رنگ‌های کنیتکس باید توسط نقاش مورد نظرتان پیشنهاد شود تا از پیش خودتان آنها را خریداری نکنید.

کنیتکس محصولی جدید از رنگ‌های ساختمانی

کنیتکس از محصولات کاملاً جدید و حرفه‌ای برای پوشش سطوح داخلی و نماهای ساختمانی می‌باشد و در سال‌های اخیر با استقبال بی نظیر مشتریان روبرو شده است. این محصول که با ترکیب دانه‌های پرلیت، میک، مواد رنگی و پنبه نسوز و همچنین رزین‌های سنتیک می‌باشد و سطوح کاملاً برجسته‌ای را به وجود می‌آورد. کنیتکس به سطح‌های زیرین دیوار امکان تنفس داده و حتی باعث استحکام ساختمان و افزایش دوام در آنها می‌شود.

مزیت‌ها و معایب کنیتکس ساختمانی

از ویژگی‌های بارز رنگ کنیتکس استفاده آسان و اجرای سریع آن است. برای رنگ آمیزی معمولاً به یک کمپرسور و یک کنیتکس پاش نیاز است. رنگ‌های کنیتکس اکریلیک به دلیل بافت زیاد خشن خودشان در صورت اعمال بر روی نمای ساختمان یا نقاط پر گردوخاک به راحتی به عنوان خاک گیر عمل می‌کنند. مقاومت دانه‌های داخل کنیتکس به له شدگی زیاد مقاومت بالایی ندارند، اگر از یک لایه رنگ ساده بدون بافت استفاده نمایید، میزان مقاومت دانه‌بندی‌ها بالا می‌رود. سطوح آن بعد از بارش باران و پاشیدن آب کاملاً تمیز و صاف خواهند شد. البته یکی از معایب این رنگ غبارپذیری آن می‌باشد که علت آن بافت نهایی پس از خشک شدن می‌باشد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ کنیتکس

  • قابلیت ضد قارچ زدن و ضد جلبک
  • امکان خاصیت آب گریزی در نوع اکریلیک
  • دارای بافت
  • مقاومت عالی در مقابل شرایط آب و هوایی
  • عدم پوسته‌پوسته شدن
  • قیمت مناسب

اجرای کنیتکس ساختمانی آذرآبادگان

اجرای کنیتکس توسط گروه آذر آبادگان کاملاً حرفه‌ای انجام می‌گیرد، شما ابتدا با کارشناسان ما در وب سایت تماس می‌گیرید و سپس ما از متراژ و حجم کار اطلاع خواهیم یافت و پس از مشاوره‌های لازم در زمینه رنگ آمیزی و اینکه از چه رنگی استفاده بکنید بهتر خواهد بود، به مکان مربوطه مراجعه می‌کنیم و از محل اجرای کنیتکس بازدید به عمل می‌آوریم.

به طور کلی اجرای کنیتکس به این صورت است که قبل از اجرا، باید سطح‌ها از هر گونه خاک و گردوغبار پاک‌سازی شود و بخش‌های آسیب دیده و پوسته شده را با کاردک جدا می‌کنید. مواد کنیتکس را با آب رقیق کرده و با همزن مخلوط می‌نماییم. با استفاده از یک پیستوله، رنگ کنیتکس را بر وی سطوح می‌پاشانیم.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره و استعلام قیمت