نقاشی ساختمان ارزان در تهران

نقاشی ساختمان ارزان در تهران با آذر آبادگان

فهرست مطالب

نقاشی ساختمان جزو پروسه‌هایی است که افرادی باید آن را در دست بگیرند که کاملاً حرفه‌ای و با تجربه باشند. حتما زمانی که شما هم تصمیم می‌گیرید در تهران نقاشی ساختمان انجام دهید، چیزی که بیش از همه به آن دقت می‌کنید، مسئله قیمت است. قطعاً اگر شما بتوانید یک نقاشی با کیفیت برای ساختمان تجربه کنید که قیمتش هم ارزان باشد، برایتان خوشایندتر است. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که در مورد نقاشی ساختمان ارزان اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

عوامل تعیین کننده قیمت نقاشی ساختمان

قبل از اینکه بخواهیم شرکتی را به عنوان شرکت نقاشی ساختمان ارزان در تهران به شما معرفی کنیم، اول باید ببینیم که چه عواملی روی قیمت نقاشی ساختمان اثرگذار هستند. عواملی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزو مهم‌ترین موارد هستند:

متراژ ساختمان

اولین چیزی که برای قیمت آن را در نظر می‌گیرند، متراژ است که باید بر اساس متر مربع باشد و بیشترین تاثیر را روی هزینه نقاشی ساختمان دارد. به طور مثال مساحت دیوار و سقف به متر مربع مورد محاسبه قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بر اساس این معیار متوجه شوید که میزان رنگ مصرفی باید چقدر باشد.
در حقیقت هر چقدر که فضا بزرگتر باشد، طبیعتاً هزینه هم افزایش پیدا می‌کند اما این تنها عامل تاثیرگذار نیست.

مقدار رنگ استفاده شده

مقدار رنگی که شما برای ساختمان استفاده می‌کنید، تاثیر بالایی در تغییر هزینه‌ها دارد. قطعاً هر چقدر متراژ بیشتر باشد.، باید رنگ بیشتری استفاده کرد.

نوع رنگ‌های مصرفی

اگر به سراغ استفاده از رنگ‌های با کیفیت بروید، هزینه‌هایتان افزایش پیدا می‌کند اما در نهایت سود می‌کنید. زیرا مجبور نیستید رنگ را در یک بازه زمانی کوتاه تمدید کنید و این به نفعتان است. رنگ‌های با کیفیت دیرتر خراب می‌شوند. پس حتماً به سراغ آنها بروید و از هزینه برایشان نترسید.

دستمزد نقاش

مورد مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، دستمزد نقاش است. برای نقاشی ساختمان ارزان در تهران نباید خیلی ریسک کنید. یعنی اگر شما نقاشی را سراغ دارید که قیمت خیلی ارزان می‌دهد‌ نباید به آنها اعتماد کنید. نقاشی که ماهر و با تجربه باشد، قیمت خیلی ارزان‌تر از حالت طبیعی را به شما پیشنهاد نمی‌کند.

بافت دیوار

یک سری دیوارها بافت‌دار یا کار شده هستند. مثلاً فرض کنید بخشی از دیوار بالای شومینه آجر تزیینی دارد. در چنین شرایطی رنگی که برای آن استفاده می‌شود متفاوت است. از طرفی مقدار رنگ آن هم بالاتر خواهد بود که همین می‌تواند روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشد.

ظرافت در کار نقاشی

بعضی از قسمت‌های خانه هستند که رنگ برای آنها نیاز به ظرافت بالاتری دارد. مثلاً سقف کاذب، رنگ آمیزی چهارچوب، قوس و گچبری‌ها و در و پنجره جزو این موارد به حساب می‌آیند. شما اول باید یک زیرسازی اولیه برای آنها داشته باشید و بتونه کاری کنید که همه این‌ها روی قیمت نهایی تاثیرگذار هستند.

تعداد اتاق‌ها

اگر شما یک خانه ۱۲۰ متری دو خوابه را رنگ کنید، در صورتی که از لحاظ کیفیت رنگ و ظریف کاری یکسان باشد، قیمت آن در مقایسه با یک خانه ۱۲۰ متری سه خوابه کمتر خواهد بود. زیرا هر چقدر که تعداد اتاق‌ها بیشتر باشد، یعنی تعداد دیوارها بیشتر است. در نتیجه پروسه نقاشی بیشتر طول می‌کشد. زیرا نقاشان بر این عقیده هستند که رنگ کردن یک فضای یک تکه کار راحت‌تری است و انرژی کمتری را برای آن صرف می‌کنند‌.

زیرسازی و کارهای تعمیراتی

بعضی از سازه‌های قدیمی یا جدید هستند که برای نقاشی آنها نیاز به زیرسازی خواهد بود. مثلاً فرض کنید یک ساختمان به تازگی نازک کاری شده و دیوارهای گچی دارد. در چنین شرایطی شما باید سمباده کاری و بتونه کاری را روی آن انجام دهید یا مثلاً یک سری فضاهای قدیمی یا هستند که نم و رطوبت در آنها زیاد است. در نتیجه باید زیرسازی روی آنها انجام شود.‌ معمولا پروژه بسترسازی و زیرسازی باعث می‌شود که هزینه‌های شما تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

ابزارهای مورد استفاده برای نقاشی ساختمان با کیفیت با قیمت مناسب

چنانچه می‌خواهید نقاشی ساختمانی داشته باشید که قیمت استانداردی داشته باشد، از طرفی کیفیت خوبی را هم در آن شاهد باشید، یک سری ابزارها و لوازم در آنها استفاده می‌شود که باید با آن آشنایی پیدا کنید.

اولین مورد قلموی با کیفیت است که برای رنگ آمیزی سطح از آن استفاده می‌کنند. خیلی‌ها فکر می‌کنند فقط باید از غلطک استفاده شود. در صورتی که برای گوشه و کنار حتماً باید قلمو استفاده شود. غلطک و دسته آن هم می‌تواند تا حد زیادی روی کیفیت رنگ آمیزی سطح اثرگذار باشد.

مورد بعدی کاردک است. شما با استفاده از کاردک ترک‌ها را پر می‌کنید و سطح را صاف می‌کنید و مواد را به آنها آغشته می‌کنید. سینی غلتک از دیگر مواردی است که برای جلوگیری از هدر رفت رنگ می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای صاف کردن سطوح حتماً به سمباده نیاز دارید.

پرایمر هم یکی دیگر از موادی است که نقاشان حرفه‌ای حتماً به آن نیاز دارند.

برای تمیزکاری حتماً باید یک تکه پارچه جداگانه داشته باشید.

در کنار همه مواردی که برایتان توضیح داده شد، یک سری لوازم هست که به عنوان لوازم حفاظت کننده برای نقاش استفاده می‌شود و باعث می‌شود سطح ایمنی و سلامتی را تا حد زیادی بالا ببرد که شامل عینک مخصوص و لباس کار است.

هر چقدر که نقاشی ساختمان برای شما ارزان در بیاید، باز هم باید این لوازم وجود داشته باشند تا بتوانید کیفیت خوبی را در نتیجه کار مشاهده کنید. هر چقدر که این ابزارها جدیدتر و با کیفیت‌تر باشند، قطعاً قیمت نقاشی ساختمان شما هم بالاتر خواهد رفت اما باید همه چیز معقول باشد. یعنی به بهانه لوازم نباید قیمت را بیش از حد فضای اعلام کرد. به هر حال شما برای اینکه بتوانید یک قیمت معقول را تجربه کنید. باید به جایی مراجعه کنید که مدت زمان طولانی در این عرصه فعال است و قیمت‌های استانداردی ارائه می‌دهد که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

نقاشی ارزان در تهران

اگر می‌خواهید نقاشی ساختمان ارزان در تهران را تجربه کنید، از طرفی کیفیت کار قابل قبولی داشته باشید، مجموعه ما یعنی آذرآبادگان آماده خدمت رسانی به شماست. تیم ما یک تیم حرفه‌ای در زمینه نقاشی ساختمان است و برای کارهایی مانند رنگ کاری ساختمان بهترین انتخاب خواهد بود. کافی است که شما وارد صفحه اصلی سایت شوید. ما در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به شما هستیم و تلفن‌ها را پاسخ می‌دهیم.
شماره تماس ما هم در صفحه اصلی سایت درج شده است. آذرآبادگان یک شرکت خدماتی ساختمانی حرفه‌ای است که از سال ۱۳۸۰ فعالیتش را آغاز کرده است. یعنی بیشتر از دو دهه در این زمینه سابقه دارد. شما می‌توانید تمامی اقدامات مربوط به بازسازی ساختمان، رنگ نما، کنیتکس، آب بندی، اپوکسی و نقاشی را به مجموعه ما بسپارید.

ما به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌هایی هستیم که خدمات ساختمانی را در کشور برایتان ارائه می‌دهیم. دفتر مرکزی در تهران است. ما برای همه شهرهای ایران نیرو می‌فرستیم و خدمات نقاشی ساختمان را انجام می‌دهیم.

تمامی افرادی که به عنوان نقاش در مجموعه ما فعالیت می‌کنند، کاملاً با تجربه و آموزش دیده هستند. درست است که ما می‌توانیم خدمات نقاشی ساختمان ارزان در تهران را به شما ارائه دهیم اما نه به این معنا که فکر کنید کیفیت کار کاهش پیدا می‌کند. از طرفی قیمت ما کاملاً استاندارد است و از قیمت آزاد در بازار خیلی مناسب‌تر است. در کنارش دقت و تمیزی کار هم خیلی بالاتر خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره و استعلام قیمت