نقاشی ساختمان در قزوین

نقاشی ساختمان در قزوین با آذر آبادگان

فهرست مطالب

اگر این روز ها قصد کرده اید در و دیوار سیاه شده منزلتان را رنگ آمیزی کنید و به دنبال شرکتی معتبر جهت نقاسی ساختمان هستید، نقاشی ساختمان در قزوین با آذر آبادگان کار شما را راحت کرده است. از طرفی شما میتوانید با پرداخت هزینه کمتر و مقرون به صرفه تری هم رنگ مورد نیاز خود را تهیه کنی و هم متخصص نقاشی کار رنگ آمیزی ساختمان شما را به عهده میگیرد.

ابزار مورد نیاز جهت نقاشی ساختمان در قزوین

بهتر است قبل از این که شروع به نقاشی ساختمان کنید ابزار مناسب و باکیفیتی را برای این کار تهیه کنید.

قلم مو و غلتک

پس از خرید رنگ اولین ابزار مهمی که باید تهیه کنید، قلم مو و غلتک میباشد. در فرایند نقاشی ساختمان شما به هر دوی این ابزار ها نیاز خواهید داشت. معمولا افراد حرفه ای از قلم مو و افراد مبتدی از غلتک استفاده میکنند.

لباس کار و کلاه

اگر میخواهید کار تمیزی انجام دهید، باید از لباس کار و کلاه مخصوص نقاشی استفاده کنید چرا که در هنگام رنگ آمیزی سطوح ممکن است رنگ با بدن و لباس شما تماس داشته و همه جا را کثیف کند.

چهارپایه و نردبان

اگر ارتفاع دیوار شما زیاد است و نمیتوانید به قسمت های بلند دسترسی پیدا کنید باید برای راحتی خود از نردبان و یا چهارپایه کمک بگیرید.

تهیه چسب کاغذی

اگر میخواهید کارتان در نهایت تمیز دربیاید، بهتر است از چسب کاغذی برای پوشاندن لبه های دیوار، لبه های پنجره، لبه های سقف و قرنیز استفاده کنید. پس از اتمام رنگ آمیزی شما میتوانید به راحتی چسب ها را جدا کرده و یه سطح تمیز تحویل بگیرید.

کاردک

یکی دیگر از ابزار های پر کاربرد در حین نقاشی سطوح کاردک میباشد که شما از کاردک برای رنگ آمیزی با رنگ بلکا، پاک کردن رنگ از سطح شیشه ها و بتونه کاری میتوانید استفاده کنید.

سطل یا سینی رنگ

کسانی که برای نقاشی سطوح از غلتک استفاده میکنند باید برای این کار از سینی رنگ کمک بگیرند. این سینی ها اندازه مختلفی دارند و اندازه آن ها متناسب با اندازه غلتک شما میباشد. از سطل رنگ نیز کسانی استفاده میکنند که از قلم مو کمک گرفته اند.

مراحل نقاشی ساختمان در قزوین

پوشاندن وسایل داخل خانه

ممکن است در هنگام رنگ آمیزی ساختمان، رنگ های سطوح روی وسایل داخل خانه بریزند و آن ها را کثیف کنند در نتیجه اگر مکانی امن برای جا به جایی وسایل داخل خانه دارید، آن ها را به جا های دیگری منتقل کنید. ولی در صورت نبود مکان میتوانید از نایلون یا پارچه های ضخیم برای پوشاندن وسایل و لوازم خانه استفاده کنید. سعی کنید حتی کلید ها و پبریز های برق را نیز بپوشانید و نگذارید قطره های رنگ روی سرامیک و پارکت های کف خانه بریزد. البته میتوانید برای جلوگیری از کثیف شدن کف، روی آن را به کمک پارچه یا روزنامه بپوشانید.

بتونه کاری

اگر اندکی پس از رنگ زدن سطوح شاهد ترک هایی روی دیوار بودید یا اصلا س از مشاهده دیوار، موج هایی بر روی سطح آن وجود داشت، یعنی دیوار شما قبل از رنگ آمیزی به طور مناسب زیر سازی نشده است. قبل از این که شروع به رنگ آمیزی ساختمان بکنید باید بتونه کاری کنید. بتونه ماده ای خمیری شکل است که ترک ها، شکاف ها و فرو رفتگی های دیوار را میپوشاند. بتونه ها انواع مختلفی دارند که غالبا در رنگ های سفید و قهوه ای میباشند.

تهیه رنگ به اندازه کافی

سعی کنید متراژ محل مورد رنگ آمیزی را به طور دقیق اندازه گیری کنید و سپس تمام رنگ لازم را از یک جا و از یک بازار تهیه کنید. چرا که اگر رنگ را مقدار نیاز خریداری نکنید و بعدا به بازار بروید ممکن است در تناژ رنگی مورد نظر پیدا نکنید و دیوارتان چند رنگ شود.

مدل های نقاشی ساختمان در قزوین

این روز ها مثل قدیم دیگر دیوار ها فقط به رنگ های خنثی همانند سفید و یا کرم رنگ نمیکنند و این کار را به طورت خلاقانه انجام میدهند. برای این کار بتوانید دکوراسیون خانه خود را به حالت مدرن تنظیم کنید، میتوانید از اشکال هندسی و یا دیگر طرح های مدرن در رنگ آمیزی سطوح خانه استفاده کنید.

استفاده از اشکال هندسی در رنگ آمیزی ساختمان

از طرح های جدید نقاشی ساختمان میتوان به رنگ آمیزی آن ها توسط اشکال هندسی اشاره کرد که معمولا این طرح ها را برای اتاق خواب ها پیاده میکنند.

بهره گیری از رنگ های متضاد

به هیچ وجه لازم نیست که در نقاشی ساختمان از رنگ های ساده و تک استفاده کنید. بهره گیری از رنگ های متضاد در نقاشی ساختمان جزو تکنیک های مدرن نقاشی میباشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره و استعلام قیمت