اجرت نقاشی ساختمان در تهران

فهرست مطالب

برای نقاشی ساختمان حرفه‌ای، تمیز و دقیق، شما حتماً باید اطلاعات داشته باشید. یعنی باید در مورد شرکت‌های مختلف نقاشی ساختمان تحقیق کنید و ببینید که قیمت‌ها را چگونه برآورد می‌کنند و چه مبلغی را به عنوان اجرت در نظر می‌گیرند یا اینکه از چه رنگ‌هایی و با چه کیفیتی استفاده می‌کنند تا بتوانید یک نقاشی ساختمان عالی را تجربه کنید. مبحثی که بسیار اهمیت دارد، مربوط به اجرت نقاشی ساختمان است که می‌تواند تا حد زیادی قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. ما در این مطلب به طور کامل راجع به این موضوع برایتان توضیح می‌دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

عوامل مهم در تعیین قیمت اجرت نقاشی ساختمان

همین اول می‌خواهیم به سراغ اصل مطلب برویم و عواملی را به شما معرفی کنیم که می‌توانند در تعیین محاسبه متراژ دیوار برای نقاشی اثرگذار باشند. تمامی عوامل به صورت جداگانه مهم هستند و باعث می‌شوند که هزینه‌ها به یکباره تغییر کنند اما اگر بتوانید در هر کدام از موردی که به شما معرفی می‌کنیم، بهترین و بالاترین سطح کیفیت را در نظر بگیرید، مطمئن باشید که نتیجه نهایی کارتان خیلی خاص‌تر و منحصر به فرد‌تر خواهد بود. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

سابقه کاریِ نقاش

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد، مبحث مربوط به سابقه کاری است. زمانی که می‌خواهید نقاش را انتخاب کنید، باید ببینید که چقدر تجربه دارد و چقدر سابقه کاری داشته است. یعنی باید نمونه کارهای او را ببینید و در مورد سابقه از او سوال کنید. هر چقدر که سابقه بالاتر باشد، قطعاً اجرت هم بالاتر می‌رود اما این مورد ارزشش را دارد، زیرا بدون شک فردی باتجربه و نقاشی حرفه‌ای می‌تواند کار خیلی تمیزتری به شما تحویل بدهد.

کیفیت کار

گاهی اوقات شما یک نقاش تازه کار را می‌بینید که کیفیت کار بالایی دارد. یعنی خوب آموزش دیده و در این زمینه استعداد دارد و در مدت زمان کوتاه توانسته به کارها و پروژه‌های موفقیت زیادی داشته باشد. در نتیجه کیفیت کارش افزایش پیدا کرده و همین می‌تواند روی افزایش هزینه اجرت نقاش ساختمان هم اثرگذار باشد. پس قبل از اینکه بخواهید قیمت را محاسبه کنید، حتماً باید این دو مورد را بررسی کنید. توصیه می‌کنیم فقط به تعداد سال‌های سوابق فرد توجه نکنید. یعنی حتماً نمونه کارهای آنها را ببینید و متوجه کیفیت کارشان شوید و بعد تصمیم بگیرید که می‌خواهید به آنها کار کنید یا نه.

مقدار رنگ برای هر متر مربع

نکته دیگری که مهم‌تر از اجرت نقاشی ساختمان هست، این است که مقدار رنگی که برای هر متر مربع استفاده می‌کنند، چقدر است. قطعاً هر چقدر که مقدار رنگ بالاتر باشد، قیمت هم افزایش پیدا می‌کند، زیرا نیاز به تعداد روزهای بیشتری دارد تا پروژه شما به اتمام برسد. عوامل مختلفی هستند که مقدار رنگ مورد نیاز برای هر متر مربع را تعیین می‌کنند. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

نوع رنگ

رنگ‌ها مختلف هستند و به همین منظور پوشش دهی هم متفاوتی هم دارند. ‌مثلاً اگر شما رنگ روغنی را استفاده کنید، پوشش آنها نسبت به رنگ اکریلیک بیشتر است. همین می‌تواند کمی هزینه‌هایتان را تحت تاثیر قرار دهد و مقدار استفاده از رنگ‌ها هم برایتان تغییر دهد.

کیفیت رنگ

کیفیت رنگی که استفاده می‌شود، هم روی مقدار رنگ اثرگذار است. رنگ‌هایی که کیفیت بالاتری داشته باشند، پوشش بیشتری را ایجاد کرده و مقدار استفاده رنگ هم کاهش پیدا می‌کند.

سطح دیوار

مورد دیگری که می‌تواند تا حد زیادی روی مقدار رنگ برای هر متر مربع اثرگذار باشد و مهمتر از اجرت نقاشی ساختمان است، سطح دیوار است. فرض کنید که شما یک سطح کاملا نو دارید. در چنین شرایطی دیوار خیلی راحت رنگ را به خودش می‌گیرد و یک فضای یکدست را برایتان ایجاد می‌کند اما اگر دیواری که روبرویتان می‌بینید، پر از ترک، ناهمواری و پستی بلندی است؛ قطعاً باید از مقدار رنگ بیشتری استفاده کنید. یعنی علاوه بر اینکه اجرت افزایش پیدا می‌کند و نیاز به زیرسازی و آماده سازی وجود دارد، حتماً باید پرایمر هم استفاده شود. زیرا در صورت عدم استفاده از پرایمر نمی‌توان یک فضای یک دست را تجربه کرد و همین باعث می‌شود که کیفیت کار افت کند و فضای زیبا و جذابی را تحویل نگیرید. پس به خاطر استفاده از پرایمر قیمت هم افزایش پیدا می‌کند و مقدار رنگ هم بیشتر می‌شود که همین هزینه نهایی کار را تا حد زیادی بالا می‌برد.

ضخامت لایه رنگ

این هم از دیگر مواردی است که می‌تواند مقدار رنگ برای هر متر مربع را افزایش دهد. اگر شما می‌خواهید دو یا چند لایه رنگ استفاده کنید، باید مقدار رنگ بیشتری به کار بگیرید که همین روی هزینه نهاییتان اثرگذار است.

محاسبه اجرت نقاشی ساختمان

برای اینکه کارتان را راحت‌تر کنیم، مجموعه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که از قبل در مورد تمامی این موارد به شما توضیح می‌دهد. مجموعه ما یعنی آذرآبادگان دقیقاً همین کار را برایتان انجام می‌دهد. زمانی که شما به آذرآبادگان مراجعه می‌کنید، قبل از هر چیز در مورد اهدافتان از شما سوال می‌کنند. یعنی آیا می‌خواهید با رنگ ساختمانتان هزینه ساختمان را بالا ببرید یا اینکه می‌خواهید در طولانی مدت از آن استفاده داشته باشید یا مثلاً می‌خواهید یک فضای دکوراسیون خاصی را در محیط ایجاد کنید؟ همین این‌ها می‌تواند تا حد زیادی روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشد و اجرت نقاش کارها هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مجموعه ما از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. یعنی بیش از دو دهه در این عرصه فعالیت کرده است. یک تیم حرفه‌ای در آذرآبادگان مشغول به کار هستند. شما می‌توانید بهترین پروژه‌های رنگ آمیزی ساختمان را در مجموعه تجربه کنید. اگر نیاز به رنگ آمیزی دارید، کافی است که با ما تماس بگیرید. مشاورین ما ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به شما هستند.

مجموعه ما یک تیم ۳۰ نفره کاملاً متخصص و حرفه‌ای دارد تا به حال بیشتر از ۵۰۰ پروژه بزرگ و کوچک در خیلی از شهرهای ایران توسط این تیم انجام شده است. مزیتی که در مورد مجموعه وجود دارد؛ این است که اگر شما از قبل تماس بگیرید؛ مطمئنا در مورد قیمت‌ها به شما توضیح داده می‌شود.

همچنین که پروژه‌ها خیلی سریع به شما تحویل داده می‌شوند و قیمت‌ها کاملاً استاندارد و معقول هستند. همچنین می‌توانید از صفحه اصلی سایت نمونه کارها را ببینید و یک سری اطلاعات کلی به دست بیاورید.

علاوه بر تمامی توضیحاتی که در اختیارتان قرار دادیم، می‌توانید یک سری ایده‌های خلاقانه برای نقاشی ساختمان هم از ما دریافت کنید. مثلاً اگر می‌خواهید اتاق کودک را نقاشی کنید، ما یک سری ایده‌های ناب برایتان داریم یا مثلاً برای فضای آشپزخانه پذیرایی یا حتی یک فضای تجاری ایده‌های خاصی داریم که می‌تواند تا حد زیادی به موفقیت در کارتان هم کمک می‌کند. همچنین ما انتخاب رنگ را بر اساس فنگ شویی هم در صورت تمایل برایتان انجام می‌دهیم. حتی مقالاتی داخل سایت داریم که می‌توانید آنها را مطالعه کنید. تمامی مواردی که گفتیم، هزینه اجرت نقاشی ساختمان را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که قیمت‌ها متفاوت شود. به خاطر همین است که تاکید داریم حتماً با مشاورین ما تماس بگیرید و در مورد اهدافتان توضیح دهید تا بتوانید تا حد زیادی نسبت به قیمت‌ها آگاهی پیدا کنید. یعنی بالاتر از نرخ تعیین شده روز نیستند و از افرادی که به صورت آزاد در بیرون کار می‌کنند، قیمت‌ها خیلی معقول‌تر و مناسب‌تر خواهند بود. در نتیجه خیالتان راحت است که ضرر نمی‌کنید. علاوه بر اینکه کیفیت کار بالایی را هم تجربه خواهید کرد‌

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره و استعلام قیمت